Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obchodování s lidmi: role EU v přístupech k problému v ČR a Belgii
Haniaková, Tereza ; Bauer, Paul (vedoucí práce) ; Matějka, Ondřej (oponent)
Diplomová práce "Obchodování s lidmi: role EU v přístupech k problému v ČR a Belgii" si udává za cíl odkrýt a prozkoumat souhru mezi jednotlivými aktéry v rámci boje proti obchodování s lidmi. Jsou jimi: Evropská unie a její dva členské státy Česká republika a Belgie. Pomocí obsahové (textové) analýzy primárních zdrojů tato práce odpovídá na to, jak pracují s definicí obchodování s lidmi a do jaké míry dva zmíněné členské státy EU implementovaly Směrnici 2011/36/EU a další dokumenty. Kromě této analýzy, bádání již prostudovaných témat a diskurzů, které s tímto fenoménem souvisí, práce zahrnuje také dva polostrukturované rozhovory se zastupiteli České republiky a Belgie. Ty nabídly ještě hlubší vhled do toho, jak tyto státy boj formují. Rozhovory pomohly odhalit aspekty přístupů, které jsou navzájem odlišné, ale i ty, ve kterých jsou jednotliví aktéři unikátní. Práce také prozkoumává terén toho, jak probíhá přijímání nové strategie - nejdůležitějšího dokumentu, který dodává boji proti obchodování s lidmi strukturu a jasnou prioritizaci - a co obecně budou tyto strategie od roku 2020 obsahovat.
Obchodování s lidmi: role EU v přístupech k problému v ČR a Belgii
Haniaková, Tereza ; Bauer, Paul (vedoucí práce) ; Matějka, Ondřej (oponent)
Diplomová práce "Obchodování s lidmi: role EU v přístupech k problému v ČR a Belgii" si udává za cíl odkrýt a prozkoumat souhru mezi jednotlivými aktéry v rámci boje proti obchodování s lidmi. Jsou jimi: Evropská unie a její dva členské státy Česká republika a Belgie. Pomocí obsahové (textové) analýzy primárních zdrojů tato práce odpovídá na to, jak pracují s definicí obchodování s lidmi a do jaké míry dva zmíněné členské státy EU implementovaly Směrnici 2011/36/EU a další dokumenty. Kromě této analýzy, bádání již prostudovaných témat a diskurzů, které s tímto fenoménem souvisí, práce zahrnuje také dva polostrukturované rozhovory se zastupiteli České republiky a Belgie. Ty nabídly ještě hlubší vhled do toho, jak tyto státy boj formují. Rozhovory pomohly odhalit aspekty přístupů, které jsou navzájem odlišné, ale i ty, ve kterých jsou jednotliví aktéři unikátní. Práce také prozkoumává terén toho, jak probíhá přijímání nové strategie - nejdůležitějšího dokumentu, který dodává boji proti obchodování s lidmi strukturu a jasnou prioritizaci - a co obecně budou tyto strategie od roku 2020 obsahovat.
Výuka výchovy k občanství na českobudějovických základních školách
HŘÍDELOVÁ, Kristýna
Diplomová práce Výuka výchovy k občanství na českobudějovických základních školách se zaměřuje na aktuální stav vyučování předmětu výchova k občanství na základních školách v Českých Budějovicích. Teoretická část se zabývá systémem kurikulárních dokumentů, analýzou Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání a jeho následnou komparací s jednotlivými školními vzdělávacími programy na vybraných českobudějovických základních školách. Praktická část představuje rozhovory se čtveřicí učitelů, vyučujících předmět výchova k občanství na vybraných základních školách v Českých Budějovicích. Jedná se o následující základní školy: ZŠ a MŠ Kubatova, Základní škola Matice školské, Církevní základní škola a ZŠ a MŠ J. Š. Baara.
Specifické podmínky rozvoje regionálního školství v hlavním městě Praze a ve Středočeském kraji
Dvořák, Pavel ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
1 ABSTRAKT Předkládaná závěrečná práce je zaměřena na popis současných specifických podmínek rozvoje regionálního školství v hl. m. Praze a ve Středočeském kraji. A to zejména ve vztahu k aplikaci a tvorbě základních koncepčních dokumentů (Dlouhodobé záměry vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy v hl. m. Praze a ve Středočeském kraji) a dalších koncepčních materiálů vytvořených pro specifické oblasti regionálního školství v hl. m. Praze a ve Středočeském kraji. Cílem práce je popis současných zásadních specifických podmínek rozvoje regionálního školství v hl. m. Praze a ve Středočeském kraji, a také popis provázaných existujících specifických podmínek hl. m. Prahy a Středočeského kraje. Závěrečná práce rovněž popisuje současné fungování regionálního školství z pohledu financování, legislativy a některých rozhodovacích kompetencí územně samosprávných celků - obcí a krajů. Cílem této závěrečné práce je také nalezení společných potřeb a doporučení společného postupu při řešení problémů v regionálním školství v hl. m. Praze a ve Středočeském kraji. KLÍČOVÁ SLOVA Regionální školství, předškolní vzdělávání, základní vzdělávání, střední vzdělávání, financování školství, dlouhodobý záměr vzdělávání, specifické podmínky školství, Strategie 2020, hlavní město Praha, Středočeský kraj.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.